کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

آشنایی با سیستم کلیکی نئوباکس:


پیش ازین در قسمت فهرست ۱۹ سایت برتر خارجی سایتی رو معرفی کردیم به نام نئو باکس

بنا به درخواست یکی از دوستان قصد داریم آموزش کسب درآمد از این سایت رو در این قسمت قرار بدیم



برخی از ویزگی های این سایت عبارتند از:

-حداقل پرداخت به ازای کلیک روی هر تبلیغ ۱ سنت و حداکثر ۲ سنت(ولی اینم بدونین که با همین ۱ سنت ها شما میتونین روزانه ۲۴۰ دلار ازین سایت برداشت کنین.این یه تبلیغ نیست یه واقعیته.)


-حداقل موجودی شما باید ۲ دلار بشه تا پورسانتتونو پرداخت کنه و اگر به این مبلغ رسیدین درجا میتونین پولتونو برداشت کنین(که اینم خوبه ونیازی نیست تا زیاد منتظر پولتون بشین)


-واریز موجودی شما به ۳ نوع از معتبرترین حساب های اینترنتی شامل:


AlertPay, PayPal, Neteller

(اگه سوالی در مورد این حساب ها داشتین تو نظرات همین پست بگین تا راهنماییتون کنم)


-ارتقاء عضویت زمانی که موجودی شما ۹۰ دلار شد(ارتقاء عضویت مزایایی دارد که از جمله آن میتوان به در اختیار قرارگرفتن زیرمجموعه و افزایش میزان پورسانتتون اشاره کرد)


-خوشبختانه این سایت هیچ سایتی رو تحریم نکرده و هموطنان عزیزم میتونن بدون نگرانی در اون فعالیت کنن


-نکته مهم اینجاست که پس از ۳۰ روز تعلیق از فعالیت و یا ۶۰ روز دائم پس از عضویت اکانت شما حذف میشه پس مواظب باشین


حال برمیگردیم به ادامه راهنمای عضویت


پس از کلیک روی دکمه رجیستر وارد صفحه ای میشین که باید برای خود نام کاربری انتخاب کنید رمز عبور یک ایمیل معتبر یک آدرس حساب بانکی الرت پای یا پی پال و به مرحله بعد بروید .به چیز دیگری دست نزنید که در موقع درخواست پولتان به مشکلی مواجه نشوید..بعد از تایید این صفحه به شما می گوید که ایمیل خود را چک کنید و کدی که برایتان ارسال کرده را در این صفحه کپی کنید و ok کنید و تمام کار...مراقب باشید این صفحه که می خواهید داخل آن کد راکپی کنید را نبندید وگر نه دوباره باید اقدام به ساخت اکانت کنید ..


وارد شدن به حساب کاربری خود:

بعد ساخت اکانت یا همان نام کاربری برای وارد شدن به حساب خود به قسمت login سایت رفته و با نوشتن نام کاربری کلمه عبور .و در صورت داشتن کد رمز دوم و نوشتن ان ...با login کردن وارد سایت شوید.بله تعجب نکنید این سایت ظاهر گرافیکی بالایی دارد.همچنین سرور قدرت مندی دارد.و همچنین خیلی هوشمند است.

برای کلیک روی تبلغات باید وارد Advertisements شوید که در حال حاضر برای شما که عضو استاندارد سایت هستید و باید صادق بودن خود را به سایت اثبات کنیند 4 تبلیغ موجود می باشد که این بستگی به فعالیت شما در سایت برای دیدن تبلیغات دارد که ممکن است بیشتر نیز بشودکه معمولا به 9تا ارتقا می کند.برای هر کلیک 0,01می پردازد.ناراحت نشوید این برای اول کار است..شما بعد یک مدتی وضعیت بهتری را تجربه می کنید..2نوع تبلیغ این سایت برای شما می گذارد..که بعضی از این ها با نام mini advertisments مشخص می شود که قیمت ان ها 0,005 دلار می باشد.که این ها هم بعد یک مدتی زیاد میشوند.این مبلغ کم نشان دهنده معتبر بودن این سایت است..خوب تا اینجاش شاید زیاد باب میل ما ایرانی ها نباشه.اما از این جاشو خوب گوش کنید!!!!!!


زیرمجموعه گیری و اجاره کردن زیرمجموعه:
بعد از یک مدتی که 15 روز طول می کشید و دارایی شما به 0,75 رسید شما می توانید به راحتی 3 زیرمجموعه برای یک مدت 30 روزه یا بیشتر اجاره کنید که این اعظا 100 درصد کار می کنند که ازهر کلیک ان ها 0,005 براشی شما هدیه واریز میکند.علاوه بر اینکه پولی از زیر مجموعه هایتان کم نمی شود.بعد طی مدت 1هفته شما دوباره می توانید با مبلغ 0,75 سنت معادل 750 تومان 3 زیر مجموعه دیگر یا به عبارتی referral اجاره کنیید.در مرحله بعد طی مدت 4روز شما پولتان به 0,75 سنت رسیده و می توانید دوباره 3 زیرمجموعه اجاره کنید یا با دادن پول بیشتر برای اجاره هر زیرمجموعه ,025 سنت بپردازید و تا 500 تا زیرمجموعه داشته باشیید.این برای اعضای استاندارد می باشد.برای اعضای طلایی تا 2000 زیرمجموعه مجاز به اجاره هستید.

این زیرمجموعه ها به مدت 30 روز تا 90 روز مورد اجاره شما هستند و بعد از تمام شدن 30 روز می توانید مدت اجاره خود را برای ان زیر مجموعه تمدید کنید تا 30 روز دیگر.با قیمت 0,25 سنت و اگر زیرمجموعه ای فعالیت خوبی نداشت یا ان را به سطل اشغال بیندازید یا ان را با دادن مبلغ 0,08 سنت با زیرمجموعه دیگری که به طور ثانیه ای به شما می دهد عوض کنید.خیلی کار با این سایت راحت تر از انی است که فکر می کنید.این نکته خیلی مهم است شما باید حتما 4 کلیک خود را کرده باشید تا درامد حاصل از کلیک زیرمجموعا هایتان که 24 ساعت بعد کلیک می کنند به حسابتان ریخته شود و گر پولی از کلیک ان ها به شما تعلق نمی گیرد.این به این منظور است که تمام کاربران کار خود را انجام دهند تا بخواهند پولی دریافت کنند.به همین دلیل 95 درصد زیرمجموعه ها و کاربران در این سایت فعال هستند.چون مجبور هستند البته کلیک 4 اگهی 5 دقیقه هم طول نمی کشد.شگر شما مثلا 200زیر مجموعه داشته باشید روزی 5 دلار درامد شما از این زیرمجموعه ها زمانی به حساب شما ریخته می شود که سایت ببیند که شما خودتان هم در روز قبل کلیک های خود را کرده اید این بهترین نوع کار است

برای گرفتن زیرمجموعه بدون اجاره کردن باید طی مدت 30 روز ار بعد ثبت نام صبر کنید تا به شما بنر تبلیغاتی خود را بدهد تا بتوانید برای سایت تبلیغ کرده و عضو گیری کنیداین برای اثبات کار شما برای سایت است با این تفاوت که این زیر مجموعه ها برای همیشه و بدون اجاره مطعلق به خود شماست..اسن سایت کلیه فعالیت های زیرمجموعه ها را در هر روز برای شما به صورت یک چارت یا نمودار نشان می دهد.که چه موقع کلیک کرده اند.چند تا کلیک در هر تاریخ کرده اند.کدام کم کار است کدام خوب کار می کند و........

 نکات مهم در این سایت:

1. سعی نکنید تقلب کنید سیستم هوشمند این سایت که پشتیبانی آن را نرم افزار معروف blockdos بر عهده دارد.سریعا حساب شما را معلق می کند.البته تقلب فقط زمانی که با یک سیستم 2 اکانت بسازید.یا برای ساختن اکانت از تغییر آی پی استفاده کنید.و گر نه در موارد دیگر بر خلاف سایت های دیگر که از نرم افزار مولتی کلیکر استفاده می کنند نمی توان استفاده کرد.امکان تقلب موجود نیست..

2. تبلیغ برای سایت و زیر مجموعه گیری بدون اجاره دادن و برای همیشه به 30 روز کار شما باید درستکار بودن خود را با کار در سایت به neobux بفهمانید

3. همچنین بعد 30 روز امکان اپگرید کردن خود ار حساب استاندارد به gold یا طلایی را خواهید داشت.که مبلغ آن 90 دلار برای 1 سال می باشد..طی آن تعداد تبلیغات شما از 4 به 12 ارتقا پیدا کرده.پول هر کلیک خود به 0.2 سنت و زیرمجموعه ها نیز به 0,1 سنت ارتقا پیدا می کند.که این یعنی درامدی مثال زدنی

4. در قسمت chat room این سایت با کاربران دیگر که از تمام نقاط جهان هستنن به گفتگو نشسته و سوال های خود را از ان ها بپرسید..

5. حداقل پرداخت در این سایت 2 دلار می باشد.به صورت ثانیه ای به 2 حساب alertpay و peypal

6. باز کردن حساب در این دو سایت بسیار ساده است اما به دلیل تحریم ایران باید از تغییر آی پی استفاده کنید که متوجه ایرانی بودن شما نشود.آموزش نحوه ثبت نام را براحتی می توانید در google جستجو کنید به طور فارسی

7. برای تبدیل پول خود به ریال و ریختن به حساب بانک سامان یا سپهر هدیه ویژه ای دارم با رفتن به این سایت معتبر دیگر مشکل این هم نیستwww.top-exchanger.com اولین مرکر خرید و فروش ارز الکترونیک در کشور

8. سعی کنید با یک سیستم روی تبلیغات خود در سایت کلیک کنید نه از کافینت یا شبکه زیرا احتمال کلیک شخص دیگر با ان آ ی پی در سایت می باشد.بعد وقتی شما هم کلیک کنید سیستم فکر می کند یک کاربر با 2 اکانت هستید و حسابتان را معلق می کند.

9. کلیک های شما در سایت هر 24 ساعت فعال می شود ساعت فعال شدن کلیک ها در بالای آن ها نوشته و این بستگی به اولین کلیک شما در سایت دارد که شما چه وقتی کلیک کرده اید.وقتی کلیک هایتان تمام شد .مثلا ساعت 12 ظهر دیگر به دنبال کلیک نباشید تا 12 ظهر فردا که دباره سایت ان ها را برای مدت 24 ساعت فعال می کند.لابته کلیک های mini اکثر وقت ها هستند پس بهتر است در بازه های زمانی مختلف به اکانت خود سری بزنید تا از اگهی ها استفاده کنید.

10. اگر طبق روند خود سایت پیش بروید که در صفحه اول گفته است و مثل همان چیزی است که ما گفتیم در بالا بعد مدت 9ماه درامد شما 900 دلار در ماه می شود.به همین راحتی

11. امنیت سایت را از لحاظ ویروس و هک شرکت بزرگ mcafee securety بر عهده گرفته است

12. خوبی این سایت این است که برای پولی که از خود سایت در می اورین نیز ارزش قائل است وبا همان پول می توانید زیر مجموعه خریداری کنید

کلام اخر اگر به پول دار شدن فکر می کنید و فکر تقلب را از سر بیرون کرده اید..این سایت آینده شما را بعد 1 ماه کار کردن حداقل با ماهی 60 دلار تضمین میکند البته این حداقل درآمد است..با این وجود که شما نه پولی برای ثبت نام داده اید.نه وقتی برای کلیک کردن گزاشته اید


نحوه عضو گیری:


جهت زیرمجموعه گیری میتوانید از سایت های زیر استفاده کنید:

1) عضویت در سایت کلوب

2) عضویت در سایت تراوین

3)  چت روم های یاهو

4) ارسال ایمیل تبلیغاتی (ارسال ایمیل بهترین راه زیرمجموعه گیری است که چنانچه متمایل بودید بچه های گروه ما میتونن با نازلترین قیمتها این کارو واستون بکنن؛جهت سفارش در نظرات همین پست سفارش خودتونو بدین)


البته قبل از زیر مجموعه گیری شما بایستی حداقل خودتون ۱۰۰ تا کلیک رو تبلیغات کرده باشین تا سایت اجازه زیرمجموعه گیری رو به شما بده

همچنین در صورتی که حداکثر ۷۲ ساعت بعد از عضویت کلیکی نکنین عضویت شما باطل میشه

حال جهت عضویت از بنر زیر استفاده کنین




دانلود آموزش تصویری به همراه کلیه مراحل عضویت



نظرات 25 + ارسال نظر
کسب درآمد واقعی اینترنتی دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.commerce-e-commerce.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
از اینکه به وبلاگ من اومدی و ابراز لطف داشتی ممنون هدف من جلوگیری از گمراهی و کلاهبرداری یه عده خاص در وحله اول و در اولویت های بعدی کسب درآمد اینترنتیه، دوستانی همچون شما باعث دلگرمی بنده و ادامه جدی تره کارند ! از شما تقاضا دارم رد پای خود رو در وبلاگ بنده ثبت کنی ! (از قسمت رد پای شما ) تا دوستان دیگه ای هم با شما آشنا شن ! بازم ممنون . یا حق!

قربونت عزیز
ما هر دو هم هدفیم

ممنون از راهنماییهای خوبت سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ق.ظ

خواهش میکنم دوست عزیز
بازم به ما سر بزنین

میثم اکبری یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام
چگونه میشه حساب بانکی AlertPay, PayPal, Neteller
را درست کنم
با تشکر

با سلام خدمت شما دوست عزیز
اگه هنوز هیچگونه حساب اینترنتی باز نکردین بنده به شما حساب پرفکت مانی رو پیشنهاد میکنم که حتی این سایت در زبان های خودش فارسی رو داره و ازین لحاظ مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته
https://perfectmoney.com
دیگه بحث تحریم و... در مورد این بانک صدق نمیکنه
مطمئن باشین
(باز اگه آموزش اون سایتاهی دیگه رو میخاین بگین تا واستون آپ کنم)

علی پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ق.ظ http://www.royalblog.blogfa.com

شما لینک شدید. ممنون از بازدیدتون.بای

از همکاری شما با سایت ما کمال تشکر رو دارم

سعید چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

یه سئوال خیلی مهم داشتم !
الان تو سایت نئو باکس اگه من یه بار با آی پی خودم و چند اکانت با تغییر آی پی به کشورهای امریکا و کانادا و هند و آلمان کنم و با اینا رفرال واسه خودم بسازم چه طور میشه ؟
آیا عملیه !
با تشکر !
چون 4 تا کلیک فکر نکنم بشه یه درامد درست حسابی داشت ولی با 10 رفرال مستقیم شاید یه چیزی دربیاد.

واقعیت اینه که اینکاری که شما میخواین بکنین یه نوع تقلبه و سایت نئوباکس و کلا سایت های کسب درآمد به یه نوع سیستم امنیتی مجهزن که میتونه آی پی اصلی شما رو بفهمه و هنگام پرداخت پورسانتهاتون اعلام میکنه که شما تقلب کردین
این چیزی که شما میفرمایین اگه امکان داشت هیچ کدوم ازین تحریم ها هم در مورد ایران صادق نبود ولی میبینین که وقتی حساب پی پال ایرانو تحریم میکنه دیگه هیشکی سمتش نمی تونه بره

ولی اینم بگم که جمع آوری زیرمجموعه خیلی آسون تر از اونیه که فکر می کنین پس سخت نگیرین و از طریق راه های قانونی پیش برین تا با فعالیت کمتر(یعنی به جای اینکه روزی خودتون ۴۰ کلیک کنین همون ۴ کلیک رو بکنین)درآمد بیشتری داشته باشین

میدونم که اولش سخته ولی سختیش همین یکی دو ماه اوله کاره

ولی اگه شما از طریق ما عضو شده باشین میتونم در زیرمجموعه گیری یکم کمکتون کنم

سعید پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ق.ظ

این کفته شمارو قبول ندارم به چند دلیل !
۱) سایت های کسب درامد هرچقدر هم معروف باشند و قوی فکر نکنم قدرت تجهیزاتشون تشخیث آی پیشون از پی پال و آلرت پی قوی تر باشه !
من خودم الان هم با پی پال هم با آلرت پی دارم از ایران پول نقل و انتقال میکنم .
اینی که میگی جمع کردن رفرال سخت نیست درست می فرمایید ولی من با وجود خرید زیر مجموع هم نتونستم به اون هدفی که میخواستم برسم چون زیر مجموعه ها منظم کار نمیکنن .
حالا من تو همین نئوباکس ۱۰ تا رفرال ساختم ببینم چی میشه !
اخه میدونی دوست عزیز یه خوبی که این نئو باکس داره اگه ببینه یکی تقلب هم میکنه میاد رفرال های تقلب و جمع میکنه نه رفرالیز مادر و و از این بابت من خیالم راحته که رفرال اصلی خودم که با آی پی ایران و از نوت بوکم وارد میشم سالمه !
اینی هم که میگم واسش دلیل دارم البته شما خودتون استادید شاید دلیلشو بدونید .

انتخاب با خودتونه
میدونم چی میگین ولی خب اگه شما ۱۰۰ زیرمجموعه بخواین چی؟
اونوقت (با فرض اینکه ۱۰۰ تا آی پی داشته باشین) آیا حوصلشو دارین جای ۱۰۰ نفر کلیک کنین
حالا من واسه ۱۰۰ تا گفتم ولی اخرش واسه ۱۰۰۰ تا یا بیشتر چی؟
در ثانی من خرید زیرمجموعه رو فعلا لازم نمیدونم
بهتره شما با درک کامل از این سایت خودتون زیرمجموعه بگیرین
به نظر من فعالیت هرچه بیشتر زیرمجموعه ها بستگی به این داره که چقدر شما به این کار ایمان دارین

از ما گفتن بود.امیدوارم یکم عاقلانه ای فکر بکنین

در مورد پی پال و آلرت پی هم اگه مطمئنین عملیه بگین تا بقیه ی دوستانمونم آگاهی پیدا کنند(و حتی این مطلب رو میتونم در پستی به نام شما منتشر کنم)

بازم ازین که هر روز به ما سر میزنین ممنونم

سعید جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ق.ظ

دوست عزیز من فعلا ۵ تا رفرال ساختم و البته تا الان هم موفق بودم .
و در مورد پی پال و الرت پی هم باید بگم لازم کار کردن با این سایت های کسب درامد داشتن یک حساب آلرت پی و یا پی پال است که پولو انتقال بدین وگرنه از بن و اساس کار بیهوده مسیشه و من خودم آلرت پی رو ترجیح میدم .
و کسایی که در مورد ساخت حساب تو آلرت پی مشکل دارن می تونن همین جا بپرسن من جواب میدم ولی ذکر چند مورد الزامیه !
۱) کسی که حساب باز میکنه باید حتما آی پی امریکا داشته باشه به چند دلیل /
۱) حساب هایی که از امریکا ساخته میشه نیاز انچنایی به وریفای کردن آنچنانی نداره ( فرستادن فیش قبض تلفن و آب و کپی گذرنامه و ... ) البته تا سقف نقل و انتقال های مشخص ( الان فعلا تقریبا ۲۰۰۰ دلاره تقریبا ۲ میلیون که فکر نکنم به اون حد هم برسه .
۲) ادرس و مشخصاتی هم که میدید باید واسه امریکا باشه !
یه چرخی بزنید راحت میتونید پیدا کنید .
۳) الان خیلی های حساب وریفای شده هم میفروشن چه پی پال چه الرت پی ولی من پیشنهاد میکنم واسه رقم های بالا از این حساب ها استفاده نکنن چون کسی که حساب باز میکنه اگه بخواد میتونه رمز حساب شمارو دوباره بازگردانی کنه ( به خاطره پرسیدن سئوالای امنیتی موقع باز کردن حسابا)
با آی پی ایران هم نباید لوگین کنید چون بو ببرن ایرانی هستید حسابو لیمیت میکنن و کله پولاتون پر .

از بیاناتتون واقعا ممنونم
میدونم که استفاده از نرم افزار های تغییرآی پی واسه آلرت پی جواب میده ولی واسه پی پال چی ؟ امتحان کردین؟

اگه حساب پی پال دارین به این دوست عزیزمون یه ایمیل بزنین و راهنماییشون کنین Saeed_Ghafaripoor@yahoo.com
ممنون از لطف شما

امین شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

مرسی از هشدار شما ولی ازپوکر آنلاین نمی شه بگذرم و باید یه راهی برای این neteller پیدا کنم . دوستم توی امریکا می تونه کمکم کنه اما neteller به امریکا سرویس نمی ده . اگه بتونم از این حساب استفاده کنم تجربشو براتون می نویسم.

شما به ما لطف دارین
ولی خب خیلی مواظب باشین.مبادا زحماتتون به باد بره

مسعود دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام
من الان توی سایت perfectmoney بودم حساب درست کردم < ولی پولی ازم نخواست
فکر میکنم یه اشتباهی کردم اگه براتون ممکنه راهنماییم کنید
با تشکر

نه قربان افتتاح این حساب رایگانه .خیالتون راحت

علی رمضانی جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام .نئوباکس و جی پی تی و ... حساب اینترنتی perfectmoney رو قبول دارن یعنی میشه از اون سایتا مستقیم به این حساب پول واریز کرد؟
بعدش برای تغییر ای پی میشه از ف ی ل ت ر ش ک ن ultra استفاده کرد؟
سوال بعدیم هم در مورد اینتر نت شبکه هست.من چون دانشجوی شهرستانی هستم از اینترنت دانشگاهمون استفاده میکنم.میخواستم بدونم راهی نداره که بتونم ازش استفاده کنم تا به مشکل نخورم یعنی سایت منو حذف اکانت نکنه؟
ببخشید که سولام اینقدر زیاده.اگه امکان داره کامل توضیح بدین

به دلیل تعدد سوالات مورد به مورد پاسخ میدم که گیج نشین:
۱-حساب های مورد استفاده هر سایت در قسمت معرفیش نوشته شده لطفا به قسمت خودشون مراجعه کنین
ولی پرفکت مانی به دلیل جدید بودنش هنوز تو سایتای زیادی استفاده نمیشه به جاش شما میتونین از آلرت پی و ترجیحا از ف ی ل ت ر ش ک ن ultra استفاده کنین که میدونم اصلا دیگه مشکلی پیش نمیاد

۲-بله واسه تغییرآی پی هم میشه از ف ی ل ت ر ش ک ن ultra استفاده کرد

۳-تنها مشکلی که هست اینه که از اون سیستم دیگه کسی استفاده نکنه ولی تا اونجا که من تست کردم در اینترنت های شبکه به شرط استفاده از لپ تاپ شخصی آی پی شما تغییر میکنه و مشکلی پیش نمیاد

از حضور گرمتون ممنونم.امیدوارم از مطالب سایت ما خوشتون اومده باشه

کامران سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ق.ظ

با سلام به همه عزیزان !
آقا این سایتت هم خیلی با حاله !
دستت درد نکنه
من یه سئوالی داشتم من الان بخوام تو نئوباکس گلدن شم یه مشکلی دارم !
وقتی میرم تو صفحه گلدن شدن 3 تا خط پیغام هست که یکیش اینه که باید 50 تا کلیک کرده باشی و یکی هم نوشته که 15 روز گذشته باشه ( اینا هم خط خورده هم هستن )
ولی این Have rented referrals two times نه !
(( Have rented referrals two times ))
اصلا این پیغام یعنی چی ؟
حالا من این جور برداشت کردم که واسه گلدن شدن باید دو بار زیرمجموع کرایه کنیم درسته ؟
من الان خودم البته زیر مجموع دارم .
آیا شما اطلاعی دارین !
که دقیقا چی می خواد

خواهش میکنم شما به ما لطف دارین.این سایت متعلق به خود شماست.

در مورد سوالتون باید بگم که بله این نئوباکس به این راحتیام که فکر میکنین نیست بلکه باید قبل از یه سری اقدامات خاص مانند اجاره زیرمجموعه.آپگرید و...ابتدا یه تعداد کلیک کرده باشین
ولی من توصیه میکنم به جای اپگرید ابتدا هر هفته ۱۰۰ زیرمجموعه اجاره کنین و بعد از درآمد حاصله اقدام به آپگرید کنین(البته واسه اینکارم حداقل باید خودتون ۱۰۰ کلیک کرده باشین و مدت ۳۰ روز از عضویتتون گذشته باشه)
میدونم شاید فکر کنین که نئوباکس دست و پای شمارو بسته ولی فقط همین اولش اینجوریه. در واقع میخواد که شما لیاقت خودتونو به سایت اثبانت کنین همین

امیر شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام-اگه فعالیت من هرروز باشه و زیر مجموعه هم نخوام درآمدم ماهی چقدره؟
2-منظور از زیر مجموعه اجاره کردن یعنی تعدادی از طرف من معرفی بشند یا خود سایت اینکار رو واسم میکنه؟

۱-با سلام به شما دوست عزیزم
سایت روزانه به شما ۴ تبلیغ به ارزشه هر کدوم ۱ سنت نشون میده که جمعا در یک ماه میشه ۱۲۰۰ تومان. و به نظرم بدون زیرمجموعه اصلا بی فایدس.

۲-زیرمجموعه ها تو این سایت ۲ نوع اند :
-زیرمجموعه های مستقیم:که خود شما با استفاده از لینک زیرمجموعه گیریتون بدست میارین مثل بقیه ی سایت های کسب درآمد و...
که دائما زیرمجموعه ی شما هستند

-زیرمجموعه های اجاره ای:که بعد از یک ماه و کلیک کردن حداقل ۱۰۰ تبلیغ میتونین از خود سایت اجاره کنین.و مدت اجاره هم از یک تا سه ماه متغییره و از ۳ تا ۱۰۰ زیرمجموعه و فقط هر یک هفته یکبار میتونین اجاره بکنین.در ضمن برای اجاره مبلغی باید به حساب نئوباکس بریزین که میتونین از درآمد حاصل از کلیک های خودتون استفاده کنین. و نیازی به تزریق پول به سایت نیست

sasa شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام .خسته نباشی.شما برای تبدیل دلار به ریال با کدوم سایت کار می کنید؟آیا بدون حساب اینترنتی هم تبدیل دلار به ریال امکان دارد؟تشکر.اطلاعات بیشتری از نیو باکس بدین.

topexchanger.comسایت خوبیه.
بدون حساب هم میتونین که در این صورت باید پولتون رو به حساب یکی دیگه بریزین ولی دقت کنین که اون طرف مطمئن باشه.
تا چند وقت دیگه این امکان در همین سایت فراهم میشه.

توضیحات بیشتر در مورد نئوباکس رو میتونین در این قسمت ببینین:
http://biapulbebar.com/1389/01/03/post-25/

این صفحه رو بخونین بازهم اگه سولی داشتین مطرح کنین
این سایت بی شک مطمئن ترین سایت کسب درآمد کلیکیه.پس حتما از این سایت در کنار بقیه سایت ها استفاده کنین

sasa شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام .بعد 30 روز امکان اپگرید کردن خود ار حساب استاندارد به gold یا طلایی .باید 90 دلار بدست بیاورم بعد یا اینکه بعد از سی روز می تونم طلایی بشم.اگر من دلار هایم را مستقیم از نیوباکس به حساب آلرت پی topexchanger.com بریزم به نظرت مشکلی پیش نمیاد؟چون گفتید پرداخت نیوباکس آنی صورت مگیره.

۱-هیچ فرقی نمیکنه مهم آپگریده.

۲-در مورد اون موردم که میفرمایین ۹۰ دلارو بدست بیارین اصلا این مورد عملی نیست و درآمد شما در ماه اول تاره اگه هر روز اونم همه ی کلیک ها رو انجام بدین ۱۲۰۰ تومانه نه ۹۰ دلار.پس حتما باید پول رو از حساب آلرت پی به نئوباکس انتقال بدین.البته هر موقع خواستین اقدام کنین بگین تا خودم واستون این کارو انجام بدم

۳-در مورد واریز مستقیم هم مشکلی نیست فقط قبلش با topexchanger.com هماهنگ کنین و بگین که چه موقع و از کجا قراره این پول به حسابشون ریخته بشه
همچنین در وارد کردن آدرس آلرت پی نهایت دقت رو بکنین تا اشتباها پول به باد نره که دیگه این عمل غیر قابل برگشته

موفق باشین

sasa یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام .اگر من دلارامو مستقیم از نیو باکس به حساب الرت پی سایت topexchanger.com بریزم چی ؟نظرت چیه؟چون من حساب الرت پی ندارم.تو نیوباکس بعد از 90 دلار می تونم طلایی بشم یا بعد از 30 روز(یعنی بدون رسیدن به 90 دلار)؟

تمام محدودیت ها فقط تو همون ماه اوله و بعدش همه کاری میتونین بکنین

iman چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام..من هم تو یک سایت کلیکی مبلغ قابل توجهی جمع کردم....اما بهش دست نزدم....چطور می تونم اونو انتقال بدم دوستان

اگه ممکنه اسم اون سایت رو بفرمایین.
در صورتی که اون سایت معتبر باشه باید موجودیتونو به یکی از حساب های اینترنتی مانند آلرت پی و... واریز کرده وسپس معادل ریالی اونو دریافت کنین.همچنین گروه ما به زودی این امکان را به سایت برای نقد کردن دلارها اضافه خواهد کرد

امید سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام مهندس .سایتget paid to برای گرفتن زیر مجموعه لینک و کد اختصاصی کجا قرار دارند ممنونم

سلام عزیزم

جهت اینکار شما باید در پنل اصلیتون گزینه ی Referrals رو کلیک کنین

سپس در صفحه ی باز شده در قسمت Referral Statistics
لینک زیرمجموعه گیری شما قرار داره.مثلا لینک زیرمجموعه گیری من اینه:
http://getpaidto.com/?ref=136575

همچنین اگه میخاین بنرهای این سایت رو در سایت یا وبلاگ خودتون قرار بدین باید در همین صفحه از فسمت Referral Tools بر روی Banners کلیک کنین در صفحه ی حاضر باید کد HTML Main Page رو تو کدهای سایت یا وبلاگتون کپی کنین همین

hamid شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام

اگه میشه یه اموزش کامل از سایت adptc برامون بزار.
با تشکر

آموزش مورد نظر شما در این صفحه قرار گرفت :
http://biapulbebar.com/pages/adptc/

اگه باز سوالی داشتین بفرمایین تا رسیدگی بشه

حسین سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.forushonline.com

سلام. دوست عزیز من چند بار از این سایتها ضربه خوردم! آیا شما تضمین میکنی پول به "ایران" میرسه؟ خودت تا الآن چقدر درآوردی؟

سلام عزیزم

تمامی سایتهایی که در این سایت معرفی میشن 100% تست شده اند و یا از منابع بسیار موثق خارجی تهیه میشن.پس جای هیچ شک و شبهه ای وجو نداره
مثلا سایت نئوباکس رو اگه تا حالا باهاش کار نکردین واسه شروع به شما توصیه میکنم.بنده تا این لحظه ماهی حدودا 30-40 دلار بعضی ماه ها حتی بیشتر درآمد داشتم وسقف درآمد این سایت تا مبلغ 240 دلار در روز یعنی ماهیانه 7.5 میلیون تومان جای پیشرفت داره.و در صورتی که بدونین چه جوری با حساب های اینترنتی مانند آلرت پی کار کنین هیچ جای نگرانی بابت دریافت پورسانت ها نخواهد بود.

حسین سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.forushonline.com

ببخشید یه سوال دیگه! این حساب perfectmoney واسه کدوم یکی از این سایتهای کلیکی کار میکنه؟

تقریبا هیچ کدوم
از جمله معروف ترین سایت هایی که با این حساب کار میکنه سایت دانکی میلز هستش
donkeymails.com

چرا این سایت رو میپرسین؟
اینو بدونین که درسته آلرت پی ایرانو تحریم کرده ولی با نرم افزارهای تغییر آی پی به راحتی میشه اونو دور زد و هیچ مشکلی بابت دریافت پورسانت ها نخواهد بود

حسین جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.forushonline.com

2باره سلام! ممنون که جواب دادین!
ماهی فقط 30-40 دلار!!! شما با این همه زیر مجموعه فقط اینقدر درآمد دارین؟ پس اگه من کارم رو شروع کنم ماهی 10 دلار هم نخواهم داشت!
سایتهای بازاریابی که بیشتر درآمد ایجاد میکنند! آیا با این همه وقتی که میگذارید این مقدار درآمد ضرر نیست؟

سایت دانکی میلز که به ازای هر کلیک 1 دهم سنت پورسانت میده! یعنی 1000 تا کلیک میشه 1 دلار! خیلی کمه!

این نئوباکس خوبه ولی با اون حسابهای دیگه بلد نیستم کار کنم! با چه نرم افزاری آی پی رو عوض کنم؟ خیلی سرعت اینترنت رو کم میکنن!

سلام عزیزم

ببینین اگه یادتون باشه بنده گفتم سقف درآمد این سایت تا سقف ۲۴۰ دلار در روزه و ما به امید اون درآمد با این سایت داریم کار میکنیم نه واسه این چند سنت بالا یا پایین تر.

مهدی خان یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

با سلام به همه دوستان
من با یه سایتی کار میکنم که به ازای هر کلیک 10 دلار میده و فقط با الرت پی و پای پال کار میکنه. من زمانی اجازه میده شما پولت رو برداشت کنی که حسابت به 10.000 دلار برسه. که مال من از این مرز گذشته. و من میخوام با پای پال برداشت کنم و یه اکانت هم باز کردم توی پای پال. حالا قراره واریز بشه به اون حساب. وقتی واریز شد چطور انتقالش بدم به ایران؟ از یکی پرسیدم گفت من 800.000 تومن میگیرم انتقال میدم . اون یه صرافی اینترنتی بود. این واقعیت داره؟

مطمئنا این سایت به هیچ عنوان این پول رو به شما پرداخت نخواهد کرد
ولی جهت اطمینان بیشتر نام سایت رو برای ما ارسال کنین تا تحقیقات جامع تر روی آن انجام گیرد

jimi یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

بچه ها فقط سایت cash4clickingptc.com
خداییش توپه و همون روز اول 500 دلار زدین خوبیش هم اینه سقف نداره هر چه قدر بیخواین می تونین برداشت کنین

واقعا نمیدونم شما با چه فکر و اندیشه ای گول این سایت ها رو میخورین.
این سایت قطعا یکی از همون سایت های کلاهبردار هستش.
و این نکته رو هیچوقت یادتون نره که در عرصه تجارت الکترونیک خیالپردازی جایی نداره

محمدحسن چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ http://easy4you.mihanblog.com/

دوست عزیز من میخوام عضو نئوباکس شم.ولی حساب کاربری ندارم.لطف کنید راه ساختن حسابی برای این سایت که مطمئن باشه و ژول به ایران برسه رو اموزش بدین.راستی روش مرحله به مرحله ثبت نام رو بهم بگیئ تا ثبت نام کنم.بازم میام

فکر میکنم به اندازه کافی در این مورد در سایت صحبت شدهُ
کافیه مطالب رو به دقت بخونین بعدش بنده در خدمتتون هستم

نیکی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام.
من 3روز پیش به خاطر پیغام خود سایت نئوباکس کوکی های کامپیوترمو پاک کردم.بعدش هرکاری کردم دیگه صفحه لاگین باز نمیشه که نام کاربری و رمزمو بزنم.از کامپیوتر دیگه میشه اما مال خودم نه!میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟ ممنون

احتمالا ایراد از ویندوز شماست که با تعویض آن و نصب فلش پلیر قاعدتا باید مشکل حل شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد