کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

کسب درآمد با Incentria


سلام سایتی رو که میخوام در موردش واستون توضیح بدم Incentria هست که تا الان که دارم این مطلب رو می نویسم در پرداخت سود مشکلی نداشته:

بعد ازثبت نام در این سایت که به راحتی یک ایمیل درست کردن است باید Login کنید و بعد از وارد کردن  Userو Password باید از بین چند عکس پایین صفحه روی شکلی که بر عکس است کلیک کنید و سپس روی Access Account  رفته و بعد از وارد کردن کد تایید که به ایمیلتون ارسال شده وارد صفحه ی خود شوید

 برای بازدید از تبلیغات گزینه ی   View Adsرا انتخاب کنید و روی اولین گزینه که Click Links است بروید و تبلیغات را مشاهده کنید بعد از 10 ثانیه چند عکس را می بینید که باید شکل بر عکس را انتخاب کنید.به همین سادگی

برای گرفتن زیر مجموعه باید به قسمت purchase  بروید و آخرین آیتم یعنی  Referrals را انتخاب کنید

چند نکته در موردIncentria:

1-هر 90 روز یک بار حداقل باید به سایت سر بزنید در غیر اینصورت اکانتتون حذف میشه

2-حداقل پرداختی این سایت 1 دلار است

3-بعد از درخواست شما برای پرداخت  7 روز کاری باید صبر کنید

4-بانکهای طرف قرارداد این سایت: Alert payو Paypal

اگر خوشتون اومد روی بنر زیر کلیک کنید:


نظرات 14 + ارسال نظر
ساناز چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.sodeinterneti.mihanblog.com

سلام می خواستم در buxify آپگرید کنم اما نمیدونم چطوری 10 دلار رو به حساب خود سایت بریزم لطفا مراحلش رو توضیح بفرمایید

در ابتدا بایستی شما حداقل ۱۰ دلار تو حساب آلرت پی خودتون داشته باشین
اگه دارین که هیچ ولی اگه ندارین از سایت زیر استفاده کنین
http://www.top-exchanger.com
فقط توجه داشته باشین که حتما دلار آلرت پی بخرین نه مورد دیگه ای

بعد از این مورد میرسیم به آپگرید در سایت باکسیفای :
-در قسمت پنل اصلی سایت سمت راست نوشته
You are a Free Member..Click here to upgrade
بر روی لینک این قسمت کلیک میکنین
-در صفحه ی باز شده جدولی مشاهده میکنین که انواع آپگرید رو نوشته هر کدوم رو که خواستین تیک کنارشو میزنین و روی دکمه ی Upgrade Now کلیک میکنین.
-در این صفحه نوع آپگرید و مبلغش رو که بایستی از آلرت پی پرداخت بشه با کلیک روی دکمه آلرت پی تایید میکنین و به این ترتیب وارد سایت آلرت پی میشین.
-در اینجا ابتدا باید در حساب آلرت پی خودتون لاگین کنین.
-سپس در صفحه ی بعدی باید در قسمت Transaction Pin پین کدی رو که واسه حساب خودتون انتخاب کرده بودین رو وارد کنین تا سایت مطمئن بشه که شما خودتون واقعا قصد خرج پولتونو دارین
- در پایان روی دکمه ی Pay کلیک کنین.
در صورت کافی بودن موجودی این مبلغ از حسابتون کسر شده و به حساب باکسیفای منتقل میشه.
در صورت موفق بودن عملیات پیغام موفقیت آمیز بودن عملیات به شما نشون داده میشه و نیز یه ایمیل هم حاوی تغییرات بالانس حسابتون از طرف آلرت پی به شما داده میشه.

فقط ترجیحا این عملیات رو با نرم افزارهای تغییر آ ی .پی انجام بدین تا با مشکلی مواجه نشی

باز اگه مشکلی داشتین دریغ نکنین
همچنین ما منتظر مطالب جالب شما هستیم

سجاد چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://sms4x.mihanblog.com

فکر میکنم که خیلی وقته شما رو لینک کردم !!!

منو با اسم ۞ بزرگترین پایگاه SMS ایران ۞ لینک کنین . با تشکر

با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیزم

طبق قرارمون شمارو لینک کردیم

اگر واقعا میخواین از اینترنت کسب درآمد کنین کافیه با نئوباکس و جی پی تی که بنرهاشون بالای سایت ما هستن شروع کنین
بابت حذف اون پست که در مورد اون سایت کذایی tendollarclick بود هم واقعا از شما ممنونم
راستش قصد تعریف ندارم ولی تیم ما از خبره ترین افرادی هستند که با حداقل 80% سایت های کسب درآمد خارجی کارکردن و به همین منظوره که ما ناراحت میشیم فرد یا افرادی بدون اطلاع از پرداختی داشتن یا نداشتن سایتی اقدام به تبلیغ اون سایت میکنن
البته امیدوارم حرفامو به عنوان یه دوست بپذیرین و ناراحت نشین

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از جدیدترین ودر عین حال مطمئن ترین سایت های کسب درآمد به ما سر بزنین
منتظر شما هستیم

سجاد پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ http://sms4x.mihanblog.com

خواهش میکنم !!!! راستش خیلی وقت بود که میخواستم بنر اون سایت رو بردارم ولی...بگذریم !!! من هم وقتی به سقف 5,000,000 دلار رسیدم فهمیدم که این سایت کلاهبرداره و دیگه کار نکردم و اگه تا الان هم 13,000,000$ جمع کرده بودم به خاطر زیرمجموعه هام بود .

به هر حال متشکرم !!!!

خواهش میکنم عزیز
هنوزم دیر نشده نئوباکس و جی پی تی رو هم امتحان کنین. به شما قول میدم اینبار موفق میشین

ساناز پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام ممنون از جوابتون اما شما منظور من رو متوجه نشدید من نمی خواستم پول رو به آلرت پی منتقل کنم!ژرسیدم چکار کنم که پول رو به خودت سایت منتقل کنم مثل نئو باکس

چرا اتفاقا بنده کاملا متوجه شدم.شما دقت داشته باشین که تو این سایت امکان زیرمجموعه گیری تنها برای اعضای آپگرید شده وجود داره و حداقل مقدارشم ۱۰ دلاره. و تو این سایت امکان خرج درآمد مانند نئوباکس وجود نداره.
در واقع سایت با دادن اون ۵ دلار جایزه ی عضویت افراد رو تشویق به آپگرید میکنه که جزء سیاست های سایته.

پس شما باید پول رو از حساب آلرت پی خودتون به سایت تزریق کنین که روشش هم همونه که قبلا توضیح داده شده.

ساناز یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام شما در گذشته ایی نه چندان دور زودتر جواب سوالات را می دادید اما جدیدا...........!!!!!!!!
از پنجشنبه تا الان لنگ جواب شما هستم باز هم هیچی به هیچی چون باز باید بپرسم چطور از سایت درخواست کنم پول به حساب آلرتم ریخته بشه

من واقعا شرمندتونم.شاید به خاطر تعطیلات مکرر این چند وقته بوده باشه. به هر حال امیدوارم از ما دلگیر نشده باشین.

بنده قبلا هم گفتم اگه منظور شما سایت باکسیفای هستش همونطور که گفتم
برای دریافت وجه از این سایت حتما بایستی آپگرید(ارتقای عضویت) کنین که حداقل میزان اونم ۱۰ دلاره.و بعد از این مورد میتونین موجودیتونو در یافت کنین.
مثلا اگه شما تو حساب باکسیفای ۱۲ دلار دارین بایستی ابتدا توسط آلرت پی حداقل ۱۰ دلار به حساب این سایت بریزین(این مورد رو در اولین بار که سوال کردین کامل توضیح دادم).پس از ارتقای عضویتتون میتونین مبلغ پورسانتهاتونو به حساب آلرت پی خودتون انتقال بدین.
شاید بگین که یعنی اینجا در واقع من ۲ دلار کاسب شدم.درسته ولی سایت با ارتقای عضویت به شما تضمین میکنه که تا چقدر از پولتون توسط افزایش پورسانت ها و امکاناتی که در اختیارتون قرار میده برمیگرده.پس نگران نباشین. امیدوارم این بار متوجه موضوع شده باشین.اگه بازم مشکلی بود بگین تا به صورت آنلاین واستون توضیح بدم

ساناز دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ

ای بابا شرمنده ها اما شما معدلتون چند می شده؟من هر چی می پرسم شما یه چیز دیگه می گید!!!!
من حسابم در باکسیفی 12دلار شده میخوام برای آپگرید 10 دلارش رو به آلرت پی منتقل کنم شما تا الان گفتید چطور آپگرید میشه کرد چطور میشه از صرافی دلار آلرت خرید و....
خلاصه همه چیزو گفتید الا اونی که من پرسیدم

بنده هم هزار بار به شما گفتم که این سایت مثله نئوباکس نیست و نمیشه با استفاده از درآمدتون آپگرید کنین.
بلکه باید پول رو جدا به حساب سایت ریخت همین.
فکر نمیکنم کار زیاد سختی باشه وفقط کافیه آموزش هارو یکم با حوصله و دقت بیشتر و با توجه به جزئیات بخونین

اگه اون کار عملی بود که من نمیومدم این همه داستان صرافی و این حرفا رو پیش بکشم

یکم فکر کنین خواهشا.

ساناز چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام اصلا می دونید چیه؟من نمی خوام آپگرید کنم می خوام پولم رو دریافت کنم بزارم تو جیبم!!حالا چطور به سایت بگم پولمو بده؟(اینطوری مفهومتره)

دوست عزیزم این سایت امکان استفاده و برداشت موجودی را به کاربران عادی نمیده. و حتما بایستی آپگرید کنین

صنم پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام من تبلیغات باکسیفی را در جی میلم نگاه نمی کنم فقط پاکشون می کنم!!!!مگه به چه دردی می خورن؟

چرا؟؟؟!!!!
هر کدوم یه سنت هستن که میتونین همشونو مثلا هر ۱۰ روز یه بار و به صورت همزمان باز کنین و کلا این فرآیند یه دقیقه طول نمیکشه ولی مثلا در آن واحد ۲-۳ دلار به حسابتون میریزه

برای این کار باید بعد از باز کردن ایمیل باکسیفای دنبال لینکی تو اون ایمیل بگردین که اول آدرسش با نام باکسیفای شروع شده باشه و روی اون کلیک کنین تا در صفحه ی جدید آگهی تبلیغاتی نمایش داده بشه.بعد از اینکه ثانیه شمار این آگهی صفر شد شما یه سنت بردین

واسه اینکه بدونین اصلا مشهوریت درآمد از باکسیفای بیشتر به خاطر ایمیل هاش هست و نیازی نیست شما هر روز سایتو چک کرده باشین تا درآمد داشته باشین

صنم شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام ممنون از اطلاعاتی که در مورد باکسیفی بهم دادید اما باز هم یک سوال!!!
من چند تا از ایمیلهای باکسیفی را باز کردم و بعد از چند دقیقه حسابم در سایت را چک کردم اما دریغ از یک سنت!!!شما می دونید چرا؟

خواهش میکنم عزیزم.ولی ایشالا که متوجه منظور بنده شده باشین

باید ایمیل ها رو تا زمانی مشاهده کنین که ۱۴ ثانیه شمارش معکوس تموم بشه و پیغام اکی بده

صنم دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

باز هم سلام من ایمیل باکسیفی را باز کردم اما هر چی این صفحه رو بالا پایین کردم ثانیه شماری ندیدم.بی زحمت مثل همیشه ما رو از راهنماییهای ارزندتون بهره مند فرمایید

این ثانیه شمار زمانی شروع به کار میکنه که صفحه شما کامل لود بشه.ولی خب گاهی اوقات لود صفحه یکم طول میکشه و شما میتونین ۲ تا کلک به اون صفحه بزنین و اون تا عبارتند از:
-روی یکی از لینک های همونصفحه کلیک کنین
ویا
تقریبا 10 ثانیه بعد از باز کردن صفحه بر روی دکمه ی stop مرورگرتون کلیک کنین تا لود صفحه دیگه انجام نگیره
دقیقا بعد از انجام یکی از این 2 کار ثانیه شمار به کار میفته

مریم چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام من تازه چندروز تو سایت tendollarclick عضو شدم.شنیدم کلاه برداریه .راسته؟

شک نکنید

ساناز جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام من جدیدا به یک نکته پی بردم و آن اینکه شرکتی که در سود24 درصد پرداخت میکرد(همون که کارتش مال بانک سامان بود)همان شرکتی ست که فرمودید دلار آلرت ازش خریداری کنیم.به نظر شما باز هم نمیشه اعتماد کرد؟
و دیگر اینکه من از زیر مجموعه خریدنهای بیخود در نئو خسته شدم همون 2زاری هم که در میاد هی زیر مجموعه میخرم تا چشم هم به هم میزنم تموم میشه مهلتشون اینجوری نمیشه فکر کنم دلار آلرت بخرم و 50 تا 100 زیر مجموعه یکدفعه اجاره کنم و عضو طلایی بشم بهتره!!نظر شما؟

انتخاب با خودتونه.ولی بنده در کل با این شرکت های سرمایه گزاری مشکل دارم و اصلا هیچ کدوم رو توصیه نمیکنم مگر اینکه وابسته به ارگان های معتبر داخلی باشن.(یعنی اگه بانک سامان اونا رو تایید بکنه مشکلی نیست ولی در غیر اینصورت نه)

در مورد نئو هم باید بگم که چرا که نه؟برای پیشرفت در این سایت معتبر از هیچ تلاشی دریغ نکنین.در صورت نیاز برای آپگرید و یا خرید زیر مجموعه به تعداد بالا تیم ما نیز میتونه اینکارو با پورسانت های کمتر واسه شما انجام بده

ساناز یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

پس لطفا شرایط و قیمت گروهتون را واسم ارسال کنید

راستش اگه یه کم صبر کنین تا هفته ی آینده در یه پست کامل جزییات این طرح رو به اطلاع عموم میرسونم. فقط در این حد بدونین که این طرح قراره با همکاری تنها شرکت قانونی صدور مسترکارت در ایران یعنی شرکت خدمات الکترونیک ققنوس انجام بگیره

محمد یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ق.ظ

سلام سایت نئوباکس که رنتاش افتضاحا بدرد بخور نیست الان انبوکس خوبه لطفا در مورد جی پی تی واسم توضیح بدید در مورد سایت اینکنتریا هم واسم توضیبح بدید ممنون میشم آیا قابلیت رنت گیری داره کلیکای این سایت چند سنتیه لطفا اگه میشه جوابشو به ایمیلم بفرستید ممنون از سایتتون

البته حساب دقیقی در زیرمجموعه های اجاره ای نمیشه کرد و من اشخاصی رو میشناسم که نظری عکس شما رو دارند.به هر حال زیرمجموعه های اجاره ای هم انسان هستند و نه کامپیوتر

خواهشا اسم سایت ها رو انگلیسی بنویسید تا بررسی های لازم انجام بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد