کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

نئوباکس تولدت مبارک****---**----***Happy Birthday Neobux

نئوباکس معتبرترین و مطمئن ترین سایت کسب درآمد اینترنتی دیروز در

تاریخ 2010/04/30 سه ساله شد


لذا نئوباکس تمومه شکل و شمایل سایت رو به ترتیب زیر تغییر داده و واقعا گل کاشته:




و اما در مورد لوگوی سایت باید بگم که اونم عوضش کردن و کلا خیلی کار شیک شده. اینم نحوه ی درست شدن لوگوی سایت:


۱-یه علامت ضرب ساده:



۲-اضافه شدن لوگوی سایت به اون:



۳-و در آخر برقراری معادله:کلیک * درآمد


یعنی :





بازهم از شمایی که علاقه مند به کسب درآمد از اینترنتین دوستانه دعوت میکنم اگه هنوز عضو این سایت نشدین هرچه سریع تر اقدام کنین:


نظرات 6 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://p30offline.blogsky.com

سلام

اگه میشه توضیح کاملی در مور نحوه کارکرد با این سایت بدید.
با تشکر

با سلام دوست عزیزم
اینجور که معلومه تازه به سایت ما اومدین.خوش آمدین
در ثانی ما تمام سایت هایی که تبلیغشو میکنیم قبلا در پست های جداگونه در موردش توضیح دادیم کافیه یه دوری تو سایت بزنین
در مورد نئوباکس هم تو این صفحه توضیحات کامل داده شده:
http://biapulbebar.com/1389/01/03/post-25/

این صفحه رو بخونین بازهم اگه سولی داشتین مطرح کنین
این سایت بی شک مطمئن ترین سایت کسب درآمد کلیکیه.پس حتما از این سایت در کنار بقیه سایت ها استفاده کنین

ساناز جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام بالاخره موفق شدم با راهنماییهای خوب شما ۳تا زیر مجموعه در نئو بگیرم حالا قدم بعدی جیه؟
لطفا طریقه زیر مجموعه گیری در سایت buxify رو به همون خوبی که برای نئو توضیح دادید رو واسم بفرمایید موجودیم 7 دلاره

باید همینطور به زیرمجموعه گیری ادامه بدین تا ۴۵ تا زیرمجموعه هاتون پربشه.در ثانی به این نکته توجه داشته باشین که زیرمجموعه هاتونم باید زیرمجموعه گیری کنن چون تا ۳ سطح زیر شما هم پورسانتشون به شما میرسه .همچنین در نئوباکس حتی اگه به بالاترین حد زیرمجموعه ها رسیدین باید حتما کلیک های خودتونو بکنین و به قول خود سایت-امروز کلیک کنین اگر میخواهین فردا درآمدی از زیرمجموعه هاتون دریافت کنین(البته این یه شعار نیست یه اصله)
در مورد باکسیفای هم باید آپگرید کنین تا بتونین زیرمجموعه اجاره کنین و فعلا تا رسیدن به اون مرحله خیلی راه مونده.بهتره به روش سنتی زیرمجموعه بگیرین تا هم زودتر پیشرفت بکنین و هم زیرمجموعه هاتون به مدت محدود نباشن

عاشق آسو پاس جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.ashegheasopas.blogsky.com

من تا حالا از این سایت های به قول شما کلاه بردار ایرانی دریافتی داشتم اما از این سایت های معتبر خارجی شما نه!!
برای مثال دانکی میلز حساب منو کنسل کرد..یا همین نئو باکس یه هفته گرفتار بودم فعالیت نکردم کل حسابم رو صفر کرد!
تازه اگه واریز هم بکنند کلی دردسر داره و تازه بعدش باید بری یه صرافی معتبر پیدا کنی که پولت رو به ریال تبدیل کنه و....

شرکت سی ان سه یک شرکت هرمیه و طبق قانون ایران این شرکت ها غیرقانونی هستند پس شاید مدتی بتونن کار کنن ولی در آخر از دست قانون نمیتونن فرار کنن و گیر میوفتن و شما میمونین و کسب درآمدتون

در ثانی روشهای گفته شده در سایت جزء توصیه های ما به شما هستن و شما هیچ اجباری به کسب درآمد از طریق اونا ندارین
در سایت ما هیچ مطلبی در مورد دانکی میلز نوشته نشده است
در مورد نئوباکس هم باید به خدمتتون برسونم که این یه سیستم پایاپای هست بدین معنا که شما هرچقدر هم که زیرمجموعه بگیرین باز هم موظفین تا کلیک های خودتون رو انجام بدین و اگر اینکار رو انجام ندین ابتدا زیرمجموعه هاتون میپرن و بعد از 60 روز عدم فعالیت اکانتتون پاک میشه

در مورد واریزش هم هیچ مشکلی نداره و صراف معتبر هم تو اینترنت زیاده
(در ثانی اگه شما مشکل صراف دارین میتونین خرید های اینترنتی انجام بدین)

مهدی زمانیان چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ق.ظ http://ptcha.blogfa.com

سلام دوست عزیز من مدتیه که توی سایت های کلیکی مشغولم توی حدودا 10 تا از اونا دارم هر روز فعالیت می کنم اما دلم می خواستهتوی نئو باکس هم ثبت نام کنم اما اصلا سایتش با من مشکل داره می گه ساعت خودتون رو تنظیم کنید و اینا می تونید راهنماییم کنید؟؟؟ اگه کمکم کنید زیرمجموعه خوبی براتون می شم اگه زحمتی نیست به من ایمیل بزنید.
تشکر.

راستش تنها موردی که میتونه به شما کمک کنه اینه که ساعت و تاریخ سیستم خوتون رو به میلادی و به صورت دقیق تغییر بدین.سپس به این نکته دقت کنین که:شما باید حتما تاریخ تولدتونو به میلادی در سایت وارد کنین نه به صورت دیگه.
اگه بازم حل نشد خبرم کنین

افسانه شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://allyoueed.parsiblog.com

سلام
من مدت2ماه است عضو نئوباکس شدم
11زیر مجموعه دارم
اما درآمدم خیلی کمه
چیکار بایدانجام بدم؟

خب طبیعیه.نباید تو این سایت انتظار درآمد بالای آنی رو داشته باشین.بلکه باید تلاش کنین و تا میتونین زیرمجموعه بگیرین مطمئن باشین این سایت جواب تمام تلاش شما رو میده. مطمئن باشین.
همچنین میتونین با ارسال مطالب مطمئن کسب درآمد اینترنتی به ایمیل ما از تبلیغات رایگان ما برخوردار بشین
اینم ایمیل ما:
biapulbebar@gmail.com

محمد پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

من یه سوال داشتم که اگه لطف کنین و ایمیلی جواب بدین خیلی ممنون میشم با توجه به اعتبار سات نئو باکس که توی سایتهای ایرانی و خارجی هست من میخوام برای ارتقای عضویت بهترین گزینه یعنی گلدن مببرشیپ که اکستندد باشه رو انتخاب کنم که هزینه زیادیرو داره خواستم نظرتونو بدونم
ممنون میشم اگه جواب بفرمایین

با توجه به اینکه نئوباکس معتبرترین سایت کسب درآمد اینترنتیه که با ایرانیا هم مشکلی نداره بنده هرگونه اقدامی برای افزایش درآمد در اون رو توصیه میکنم و مطمئن باشین مشکلی پیش نخواهد اومد. در ضمن اگه تمایل به آپگرید دارین گروه ما میتونه این کار رو با حداقل پورسانت واسه شما انجام بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد