کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

بازداشت اعضای شبکه هرمی

11 نفر جزء اعضای اصلی این شبکه بودند که در حین آموزش نیروها در کلاردشت دستگیر شدند.

مهر: مدیرکل اطلاعات مازندران از شناسایی و دستگیری همه اعضای شبکه هرمی "بترلایف" (زندگی بهتر) در محل آموزش اعضای این شبکه در شهر کلاردشت از توابع شهرستان چالوس در غرب این استان خبر داد.

مدیرکل اطلاعات مازندران اظهار داشت: در این رابطه 115 نفر از اعضای شبکه هرمی این مجموعه که از سراسر کشور برای یک دوره آموزشی سه روزه به کلاردشت آمده بودند با هوشیاری کامل سربازان گمنام امام زمان(عج ) شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: 11 نفر جزء اعضای اصلی این شبکه بودند که در حین آموزش نیروها در کلاردشت دستگیر شدند.

مدیرکل اطلاعات مازندران در تشریح جزئیات دستگیری اعضای این باند تصریح کرد: بر اساس اطلاعات مردمی مبنی بر فعالیت های مشکوک گروهی از افراد در یک مکان خاص در کلاردشت ماموران اطلاعات استان و شهرستان به صورت محرمانه محل آموزش را زیر نظر گرفتند.

وی ادامه داد: از آنجایی که مدت آموزش این شبکه سه روزه اعلام شده بود بنابراین ماموران ما با هوشیاری کامل و شناسایی همه جوانب کار در روز سوم در محل آموزش آنان، اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تشکیل این باند را یکی از کثیف ترین نوع و نزول خواری به روش مدرن ارزیابی کرد و گفت: این شبکه هرمی اعضای خود را که دختر و پسر و مرد و زن جوان بودند از سراسر کشور به کلاردشت آورده بودند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای اصلی باند تحویل مراجع قضایی شدند و برخی اعضای دیگر باند با قرار وثیقه آزاد هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد