کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

رونمایی از کلاهبرداری Ezlaptop.com


با خواندن ایمیل صاحب یک لپ تاپ رایگان شوید!!!


 ثبت نام کنید لپ تاپ رایگان هدیه بگیرید!


دوست داری بدون قرعه کشی لپ تاپ ببری؟


دیدن این جملات تو سایت های مختلف ما رو به این فکر انداخت تا در مورد این سایت تحقیقاتی انجام بدیم و ببیبنیم که اگه واقعیه ما هم تبلیغات کنیم و این لپ تاپ ها رو ببریم 

جریان از این قراره که سایت Ezlaptop.com ادعا کرده که با عضویت تو این سایت و زیرمجموعه گیری و خوندن ایمیل و... به جای پرداخت نقدی در ازای پورسانت هاتون لپ تاپ میده.به این صورت که شما تو این سایت باید اعتبار کسب کنین تا زمانی که اعتبارتون به 195 (واسه لپتاپ وایو!‌) یا 295 (واسه مک بوک!) برسه!

ولی متاسفانه واقعیت غیر ازین بود


مدیر این سایت شخصی است به نام  Rick Beck .یکی دیگر از کلاهبرداران اینترنتی آمریکا که تازه پا به این عرصه ی مقدس گذاشته است و با تکنیک های جدید سعی در فریب کاربران اینترنتی داره


و حال می پردازیم به بیان دلایل کلاهبرداری این سایت:


1-نداشتن فروم: یعنی جایی که کاربران بتونن با هم گفتگو کنن و در مورد اینکه ادعای سایت راسته یا نه نظر بدن


2-انتقادات و شکایات متعدد در مورد این سایت:

بله و تعداد بسیار زیادی شکایت در مورد سایتی که ادعا میکنه از سال 2003 تاکنون هیچ گزارش تخلفی نداشته است

برای نمونه به برخی از اون ها اشاره میکنیم:


http://www.internet-ripoffs.com/articles/7/1/EZLAPTOPCOM/Page1.html


http://www.consumercomplaints.in/complaints/ezlaptop-c305532.html


http://www.scamvictimsunited.com/phpBB2/viewtopic.php?f=13&t=926&st=0&sk=t&sd=a


http://www.scam.com/showthread.php?t=2783


http://morelivingwithlesscash.blogspot.com/2009/12/ezlaptop-scam.html


http://www.earnmoneyspace.com/forum/index.php?topic=40189.msg396385




3-خیلی خوب تر از اونی که باید به نظر میرسه:


منظورم اینه که این سایت داره یه جورایی مخ زنی می کنه دقیقا مثله این شرکت های هرمی که با کشیدن یه تصویر خیالی و رویایی مخ ملت رو میزنن

و اون تصویر خیالی چیزی نیست به جز دادن یه لپ تاپ به ارزش حداقل 1200 دلار در ازای خوندن چندتا ایمیل.

دوستانی که در سایت های کلیکی مطمئن مثله نئوباکس،اد پی تی سی و...عضون میبینن که این سایت ها برای پرداخت یه سنت چطور این دست اون دست میکنن. اونوقت یکی پیدا میشه که فقط واسه ایمیل خوندن میگه یه لپ تاپ میده!!!

دیگه زمان این رسیده که از رویایی اندیشیدن دست برداریم .هر چه زودتر از این خواب بلند شیم میتونیم زودتر از شر این کلاهبرداران راحت بشیم.

در واقع کلاهبرداران اینترنتی عمر خود را مدیون ساده لوحی کاربرانند


پس قبل ازینکه با عبارت زیر در این سایت برخورد کنین دست از کار با اون بردارین:

We will do the drawing at 1,000,000 and we are currently at 442527 amount. We will contact you if you win


نظرات 23 + ارسال نظر
دوست دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام

دوست عزیز میخام بدونم که این سایت www.betterlifeltd.ir که دار در ایران mlmکار میکنه و ادعای قانونی بودن داره آیا واقعا قانونیه؟ و آیا واقعا اون پورسانتها رو بصورت نقدی میده؟

لطفا سریع جواب بنده رو بدهید.
ممنونم

ابتدا این پست رو بخونین:
http://biapulbebar.com/1389/01/29/post-53/
اگه جواب نگرفتین لطفا اطلاعات زیر رو در اختیار ما قرار بدین تا جوابتون داده بشه:
نحوه آشنایی با این سایت ؟
مقدار پورسانت ها ؟
نحوه ارائه ی پورسانت ها؟
و کلا هر اطلاعات دیگری که در آشنا کردن شما با این سایت تاثیر داشتن

صنم سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام ممنون از اینکه هر چند روز یک بار مطلب جدید می نویسید اما فکر می کنم تعداد سایتهایی رو که باهاشون کار می کنید بیشتر کنید و اگر از امتحانتون قبول شدند به دیگران هم اطلاع دهید راستش من دو تا سایت ثبت نام کردم که به نظر کلاه بردار نمیان گفتن بد نیست به شما هم معرفی کنم:
www.Genius-bux.com
www.remio-bux.com
www.760-bux.com
اگر در مورد نحوه زیر مجموعه اجاره کردن در وبلاگتون مطلب بنویسید سوال خیلی از دوستان را پاسخ داده اید

خواهش میکنم دوست عزیز ما هم ازینکه به طور مداوم به ما سر میزنین ممنونیم
و اما در مورد سایت هایی که معرفی کردین باید بگم که توصیه میکنم باهاشون کار نکنین زیرا این سایت ها مشکوک به کلاهبرداری اند
و تاکنون گزارش پرداختی ازونا دیده نشده
مثلا همون سایت اول حداقل موجودی برای پرداختش ۱۰۰ دلاره در حالی که به ازای هر کلیک ۱ سنت میده .خب خودتون قضاوت کنین که چقدر طول میکشه تا این پورسانت ها دریافت بشه.واین خود دلیل کلاهبرداربودنشو قوی تر میکنه
در مورد ۲ سایت دیگه هم باید تحقیق بشن و اطمینانی بهشون نیست

و اما در مورد اینکه گفتین چرا سایت های بیشتری معرفی نمی کنین باید بگم سایت های مطمئن در دنیا تعدادشون اندکه و تازه ازون تعداد اندک یه تعداد زیادیشون با ایران و ایرانی جماعت مشکل دارن

به شما توصیه میکنم به جای اینکه به کار با سایت های کسب درآمد مختلف بپردازید با یکی دوتا سایت به طور شدید کار کنین و به جای کلیک کردن سعی کنین زیرمجموعه بگیرین
و اما زیرمجموعه گیری ۲ نوع داره که من هر دوتاشو به شما توصیه میکنم:
-روش مستقیم:اینکه تو اینترنت تبلیغات کنین.سایت بزنین و کلا خودتون زیرمجموعه بگیرین(که ما دراین مورد میتونیم کمکتون کنیم بهشرطی که از طریق ما عضو شده باشین)
-روش غیرمستقیم:پس از اینکه موجودی حسابتون به اندازه ی قابل قبولی رسید میتونین به جای دریافت پورسانتتون یه تعداد زیرمجموعه برای یه ماه اجاره کنین مثلا ۵۰۰۰ زیرمجموعه فعال تنها برای یه ماه اجاره میکنین


راستی در مورد اون شرکت سرمایه گذاری بانک سامان تحقیق کردین؟

صنم چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام در مورد اجاره کردن زیر مجمو عه توضیحاتتون خیلی مختصر و نه چندان مفید بود اما بازم ممنون.در ضمن من روی کمکتون حساب می کنم برای سایت چون زیر مجموعه ی خودتون هستم
بابت توضیحاتتون در مورد سایت genius متشکرم خیلی راهنمایی خوبی بود
من به یکی از شعب بانک سامان سرزدم در جریان نبود و گفت اینجور کارتها را دفتر مرکزی می زنه از اونجا بپرسید.به هر حال پیگیرش هستم جواب که گرفتم شما رو هم در جریان می زارم

خب ببینین دوست عزیز برای مثال من نحوه اجاره کردن زیرمجموعه رو به شما در سایت نئوباکس(البته توصیه میکنم تو بقیه سایت ها این کارو نکنین) میگم و بقیه ی سایت ها هم با اندکی تفاوت به همین شکل هستن:
موقعی که شما وارد پنل کاربریتون میشین بالای اون جدولی که رویه ی کلیک های روزانه شما رو نشون میده 4 تا دکمه هست. که سومین دکمه از سمت چپ نوشتهReferrals رو اون کلیک میکنین
پس از کلیک روی اون وارد صفحه
RENT-A-REF: REFERRAL RENTING میشین
که زیر اون تعداد زیرمجموعه هایی که میخواین اجاره کنین رو نوشته و از 3 تا شروع میشن و تا 100 تا ادامه دارن وقیمتشونم از 0.75 دلار هست تا 25 دلار و تنها به مدت یه هفته
و اما یه نکته اینکه تو همین صفحه زیر تیتر نوشته:
Your current Rental Balance: $0.00
میبینین که بالانس اکانت شما صفره و در نتیجه روی هر کدوم از پکیج ها هم که کلیک کنین عبارت ... You don't have enogh رو نشون میده
برای شارژ کردن این حساب به این ترتیب عمل میکنیم:
دوباره به صفحه اصلی کاربریتون برین
در پنل وسطی به آخرین گرینه یعنی Rental Balance برین
خب در اینجا شما باید حساب خودتون رو جهت اجاره کردن زیرمجموعه شارژ کنین که این کار به دو روش صورت میگیره:
1-اگه تو حساب های اینترنتیه AlertPay، PayPal،NETELLER پول دارین میتونین با کلیک رو هر کدوم ازین حساب ها حداقل 5 و حداکثر 30 دلار به حساب نئوباکس بریزین
2-اگه پورسانتهاتون در نئوباکس حداقل به 0.75 دلار رسیده میتونین این مبلغ رو مستقیم از خود نئوباکس بگیرین.یعنی با کلیک رو گزینه اول NeoBux Main Balance در همین صفحه این مبلغ به Rental انتقال پیدا میکنه که از 0.1 سنت هست تا 1.5 دلار
پس از پایان عملیات حتما باید پیغام "انتقال موفقیت آمیز بود" رو ببینین

حالا دوباره برمیگردین به همون قسمت اجاره ی زیرمجموعه
و پکیج مورد علاقه خودتون رو(البته متناسب با میزانی که حساب رو شارژ کردین)انتخاب میکنین
سپس پیغامی مبنی بر اینکه این مبلغ از حسابتون کسر میشه ظاهر میشه و شما با تایید اون عملیات رو با موفقیت به پایان رسوندین

نکته1:زیرمجموعه های اجاره شده تنها به مدت 30 روز اعتبار دارن و
بعد ازین مدت میتونین دوباره تمدیدشون کنین بدیهیه که که بازم از اعتبارتون کاسته میشه

نکته 2:در صورت اجاره زیرمجموعه تعداد تبلیغات روزانتون افزایش پیدا میکنه


در مورد اون زیرمجموعه گیری که سوال کردین، بگین که تو کدوم سایت و با چه نامی عضو شدین ؟همچنین لینک زیرمجموعه گیریتونم بزارین تا اقدامات بعد از صحت موضوع و میزان فعالیت شما انجام بگیره

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم

مهدی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
من به سایتی برخورد کردم که ادعا می کنه از طریق دیگری غیر از کلیک و .... می توان کسب درآمد کرد!!!!
با توجه به این که خواننده سایت شما هستم می خواستم نظر شما رو بدونمhttp://kasbedaramad.wordpress.com/
ممنون میشم سریعاً جواب منو بدین

راستش اینطور که میگه از طریق پست گذاشتن تو انجمن ها و مطلب نویسی میتونین کسب درآمد کنین
که اینطور کارها حوصله خودش رو میخواد اگه حوصلشو دارین به نظرم مشکلی نداره چون خیلی وقت پیش چندتا سایت و فروم به من این پیشنهاد رو داده بودن که واسشون مطلب بنویسم ولی من به خاطر مشغله قبول نکردم

ولی خب در کل باید امتحانش کنین (روشش که کلاهبرداری نیست ولی باید دید که واقعا پولی به شما میدن یا نه)

صنم پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ق.ظ

سلام سژاسگزارم از توضیحات کاملتون.من در سایت neobux ,buxify,getpaidto با کاربری khojasteh20 زیر مجموعه ی شما هستم می توانید چک بفرمایید و صحتش رو به من هم خبر دهید.منظورتون از لینک زیر مجموعه چیه؟

خواهش میکنم دوست عزیز
طبق بررسی های ما شما در سایت های زیر عضوین و باید این جور که گفته میشه لینک زیرمجموعه گیریتون یا referral link رو برای ما بزارین

adptc.com:
Your Account>PROMOTE>My referral link
به این ترتیب که عمل کنین به لینکی شبیه لینک زیر میرسین
http://adptc.com/?r=ehsancomputer


buxify.com:
Referrals>You can promote BuxifY with
لینک شما باید چیزی شبیه این باشه
http://BuxifY.com/?r=ehsancomputer

getpaidto.com:
Your Referral Links are < Referral Statistics

ساناز جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام میشه بفرمایید در سایت گت پید تو در ازای هر کلیک چقدر پرداخت میشه؟و چرا هر چه کلیک میکنیم باز هم تبلیغات هست واسه کلیک کردن!!!

در این سایت پورسانت ها خیلی ناچیزند
و اغلب چیزی حدود $0.00001 و یا کمی بیشترند ولی در عوض تعداد تبلیغات زیاده و نیازی به لود کامل ندارن بلکه کافیه آدرس اون صفحه تو نوار آدرس بیاد و بس.حتی میتونین چند آگهی رو همزمان ببینین

ولی دلیل ما از معرفی این سایت اعتبار جهانی این سایته
در واقع ما یه سری سایت مطمئن داریم و یه سری سایت های قانونی
سایت های مطمئن: یعنی 100% تضمین شده اند و حتما پرداختی دارند و معمولا مدیران اونا سرمایه داران بزرگند
ولی
سایت های قانونی: یعنی سایت هایی که تاکنون پرداختی داشته اند و هنوز تخلفی ازونا سر نزده و توسط افراد عادی اداره میشن که صرفا درآمدشون از همون سایت بدست میاد

و خب باید خدمتتون عرض کنم که تو دنیا تنها 19 سایت مطمئن کسب درآمد وجود داره که تاکنون از بین اونا تنها getpaidto و neobux با ایران کار میکنن.و اینه دلیل تاکید ما به عضویت شما در این 2 سایت


اما در مورد اینکه گفتین زیرمجموعه ی ما تو نئوباکس هستین ولی اسمتون تو لیست زیرمجموعه های ما نبود باید خدمتتون بگم که طی تماسی که با یکی دیگه از اعضای آمریکایی نئوباکس داشتم ایشون گفتن که زیرمجموعه ها در صورتی که 72 ساعت بعد از عضویت، کلیکی نداشته باشن از لیست شما حذف میشن و بایستی دوباره اقدام به عضویت بکنن

دوست جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ق.ظ

بازم سلام

دوستان من ازون سایت خریدکردم جنسام هم عالی بود و زیر قیمت بازار(خیلی مناسب)

فقط بازم موندم

دوست عزیز میخام بدونم که این سایت www.betterlifeltd.ir که دار در ایران mlmکار میکنه و ادعای قانونی بودن داره آیا واقعا قانونیه؟ و آیا واقعا اون پورسانتها رو بصورت نقدی میده؟

اما پرسیدید چجوریه کارش:

http://aminbetter.iranblog.com/

تواین سایت توضیحاتی داده؛
ازتون میخام امارشو از ارگانهای معتبر مثا اصناف یا وزارت بازرگانی یا اطلاعات بگیرید برام؛

ممنونم

راستی من در neobux زیرمجموعه شما هستم AiDiNTiNY

ممنونم از توضیحات جامع و کاملتون.از شما میخام پاسخ رو تا آخر بخونین

در مورد این شرکت و اجناسی که ارائه میشه مشکلی وجود نداره و این شرکت واسه فروش عادی و سنتی این اجناس مجوز داره ولی طبق قوانینی که وزارت بازرگانی در اینجا http://asnaf.ir/rules.php?id=6254
مطرح کرده،با توجه به کلاهبرداری های شرکت های هرمی از اصل نتورک مارکتینگ،شرکت هایی که میخان نتورک کار کنن باید بیان جداگونه مجوز بگیرن و در واقع این مجوز به تنهایی دلیل بر قانونی بودن این شرکت نیست.

واما دلیل بعدی برای کار نکردن با این شرکت اینه که به نظر میاد اونا خودشون از غیرقانونی بودن کارشون(منظورم فروش به صورت نتورک مارکتینگه) مطلع اند و تو سایتشون هیچ حرف واشاره ای به نتورک مارکتینگ نکردن

متاسفانه شرکت های هرمی با دسیسه های جدید و با تقویت نقاط ضعف خودشون دوباره شروع به فعالیت کردند و به همین خاطر وزارت بازرگانی قراره شرکت های مجوز دار رو معرفی کنه.که هنوز به هیچ شرکتی مجوز ندادن.در نتیجه از شما دوستانه میخام از عضویت در هرگونه ازین شرکت ها تا اطلاع ثانوی از وزارت بازرگانی خودداری کنین
و مواظب باشین به جای رویایی اندیشیدن کلاه سرتون نره


در مورد نئو باکس هم باید خدمتتون عرض کنم که شما بعد از عضویت تا 72 ساعت وقت دارین که کلیک کنین احتمالا شما کلیکی نکردین چون اسمتون تو لیست زیرمجموعه های بنده نیست و توصیه میکنم دوباره از این لینک http://www.neobux.com/?r=ehsancomputer
ثبت نام کنین

ساناز شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ق.ظ

http://adptc.com/?r=khojasteh60

http://BuxifY.com/?r=khojasteh20
http://www.getpaidto.com/refsig/138394.png
در مورد سایت نئو باکس باید بگم حق با شما بود من زیر مجموعه ی شما نیستم

به روی چشم در حداقل زمان ممکن رسیدگی خواهد شد

ساناز یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ق.ظ

http://getpaidto.com/?ref=138394
سلام.در سایت گت پید تو فکر می کنم این لینکم باشه

بله قربان من متوجه این اشتباه شدم و خودم متناسب با شمارتون تصحیحش کردم
منتظر ما باشید

رضا ۲۰۶ یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.mybusiness.blogsky.com

سلام عزیزم...می خواستم نظرتون رو در مورد سایت www.hamyan.net بدونم..این سایت ایرانیه و بصورت پی تی سی فعالیت می کنه
راستی منم توی اون سایت ezlaptop عضو هستم و تا حالا 100 پویینت جمع کردم..واقعا نمیدن یعنی؟؟

خب راستش ما در مورد سایت های ایرانی نظری نمیدیم مگه این که واقعا معروف باشن و خب از این دست سایتها تو ایران زیادن وباید امتحان خودشونو پس بدن
که معروفترینشون GPT.ir هستش و خبرهایی از پرداختی داشتن اون به گوش میرسه
یه سوال دارم: این سیستم میگه ۲۰ کلیک ۱ سنت ولی نئوباکس(بنرش بالای سایت هست) میگه ۴ کلیک ۴ سنت.به نظرتون کدومشون بیشتر میارزن؟

بدک نیست یه نگاه به این صفحه بندازین:
http://biapulbebar.com/pages/5/

سایت های خارجی بر خلاف فکر عموم پورسانت های بهتری پرداخت میکنن و خدمات بهتری دارند
اگه کمک خواستین بگین تا اطلاعات بیشتری در مورد هر کدوم در اختیارتون قرار بگیره
و در آخر بتون پیشنهاد میکنم که اگه میخواین بازم گرفتار سایت های کلاهبرداری مثله ezlaptop نشین از مطالب این وبسایت استفاده کنین

ساناز دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ

می بینم که واقعا ما رو شرمنده میفرمایید

چی شد زیرمجموعه هاتون سرازیر شدن یا نه؟

صنم سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام.کی؟کجا؟!!!!
از کجا بفهمم این همه زیر مجموعه کجا هستند و یا اصلا هستند یا نه!!
راستی با دفتر مرکزی بانک سامان صحبت کردم گفتن این شرکتی ست که ما باهاش قرارداد داریم و رو به اتمام است و هیچگونه تضمینی نمی کنیم.
در کل نتونستم سوالاتم رو بپرسم چون طرف صحبتم یه خانمی بود که اعصاب نداشت و اینکه خودتون که بهتر می دونید که خدا نکنه سرو کار آدم با زن جماعت بیفته!!!

تبلیغات برای عملیات زیرمجموعه گیری شما انجام شده و سرو کله ی زیر مجموعه هاتون دیر یا زود پیدا میشه
در ضمن تو همون پنل اصلیتون و یا در قسمت لینک زیرمجموعه گیری معمولا تعدادشون قابل رویته

ساناز سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ق.ظ

سلام.راستش میخوام یه سوال بپرسم که شاید به نظر مسخره بیاد .تا جایی که من از زمان تحصیل یادم میاد صفر جلوی ممیز یا نقطه خونده نمی شه واسه همین بود که من حداقل پرداختی سایت genius رو 1دلار میخوندم!!!که شما فرمودید 100 دلاره!!الان هم نمی دونم حداقل ÷رداختی سایت realbux و یا incentria چقدره؟کلا ذره ایی توضیح بفرمایید ممنون

نه شما درست میگین . ولی این نظر یکی از اعضای سابق این سایت بود که گفت قبلا اینطور بوده.
در ثانی من قبلا خدمتتون عرض کردم که این سایت های شما جدیدن و هنوز امتحان خودشونو پس ندادن از عضویت در اونا جدا خودداری کنین

ولی اگه واقعا حوصله صبر کردن ندارین تا دونه به دونه سایت هارو معرفی کنم بگین تا لیست کامل وبسایت های قانونی رو واستون ایمیل کنم

ساناز سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام ممنون میشم بفرستید.من هم سعی کردم طبق توصیه های شما در سایتهایی عضو بشم که هم فروم داشته باشه هم اینکه یا حداقل پرداختی نداشته باشه و یا بیش از ۳دلار نباشه

اطلاعات لازم به شما ایمیل شد

آیدین چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام


آقا من با یکی از لینکهای سایت شما عضو neobux شدم 5ام همین ماه،حالا 3تا زیرمجموعه کرایه کردم اما هیچکدوم کار نمیکنن یکبار هم یکیشونو عوض کردم،داستان چیه و چه باید بکنم.

اینم آیدیم: AiDiNTiNY

دوست عزیزم قبلا هم این سوال کردیم و منم خدمتتون گفتم که اگه حداکثر ۷۲ ساعت بعد از عضویت در نئوباکس هیچ کلیکی نکنین عضویت شما غیرفعال میشه و نه تنها از زیرمجموعه ی ما حذف میشین بهتره دوباره عضو بشین
خب اینجور که معلومه شما چنین وضعیتی داشتین

آیدین چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

بازم سلام

دوست من مثل اینکه توجه نکردین اصلن من نه تنها عضو شدم کارهم کردم و به جایی رسیدم که زیرمجموعه هم گرفتم(از نوع کرایه ای) که در این ۴ روز تنها همون روز اول ۴ کلیک کردن اونم!!

الان ۳روزه کار نمیکنن!

میدونم ولی پس چرا در لیست زیرمجموعه های ما نیستین؟
یا همون اول کلیک نکردین ویا از طریق ما عضو نشدین

در مورد زیرمجموعه ها هم باید بگم زیر مجموعه هایی که شما میخرین ربات نیستن بلکه اونام ادمن و چون در موقع ثبت نام زیرمجموعه ی کسی نشدن سایت اونا رو میفروشه.باید گفت گاهی اقات ازین اتفاقات میفته و این بستگی به شانس شما داره که چه زیرمجموعه ای گیرتون میاد

ساناز یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام من ۲ ایمیل برای شما فرستادم دریافت کردید؟

بله و پاسخ شما داده شد -ولی اگه نظراتتونو (منظورم ایمیل دومتونه) توی سایت مطرح کنین خیلی ازتون ممنون میشم تا بقیه دوستان هم بتونن استفاده کنن

در پایان بازم به شما توصیه میکنم به جای اینکه سایتهاتونو زیاد کنین سعی کنین بیشتر زیرمجموعه بگیرین تا به حد درآمد مطلوب برسین
مثلا کسب درآمد تنها از نئوباکس در مطلوبترین حالت ممکن با حداکثر زیرمجموعه ها و کلیک ها به شرح زیره:
$240.30 per day
$7209.00 per month
$87709.50 per year

نمیگم رسیدن به این درآمد آسونه ولی میگم امکان پذیره
دیگه قضاوت با شما

ساناز یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام اول از همه باید بگم من در کل از شما همون یک ایمیل رو داشتم و دوم هم باید بگم حتما پیش خودتون میگید این دیگه کیه هر چی بهش میگیم به گوشش نمیره و باز هم دنبال سایتهای مختلفه که در جواب باید بگم من کاملا فرمایش شما رو متوجه شدم اما مثلا سایت نئو باکس فعلا روزی ۴کلیک داره ونهایت با سایتهای مطمئن دیگه جمعا بشه ۲۵ کلیک و این موضوع فعلا باعث میشه که وقت آزادتری داشته باشم چون روزی ۲ساعت وقت رو برای اینکار در روز اختصاص دادم و سعی میکنم با راهنماییهای ارزنده ی شما به در آمدی که فرمودید برسم

خواهش میکنم دوست عزیز. قصد جسارت نداشتیم .این فقط یک توصیه بود همین
مشکلی نیست .موفق باشین

صنم دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام برای زیر مجموعه گیری در سایت buxify باید حتما آپگرید کرده باشیم؟یعنی صبر کنیم تا حسابمون بشه 10 دلار؟

خیر به هیچ وجه.
چون بنده تاکنون در این سایت آپگرید نکردم ولی الان تعداد زیرمجموعه هام در حال افزایشن.پس فکر نمیکنم ربطی داشته باشه
ولی اینم بدونین بد نیست.تو این سایت زیرمجموعه ها بعد از ۳۰ کلیک در زیرمجموعه های شما ظاهر میشن
اگه مشکلی داشتین بگین تا بررسیش کنیم
(ایمیلتونم چک کنین)

منصور دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ق.ظ

سلام دوست عزیز
در مورد این سایت که معرفی کردین ، به نظر من این سایت به هیچ عنوان کلاهبردار نیست ، اگر بود مسلما تا حالا می بستنش . اما ....

شما به قوانین مظروطش که باید تائیدش کنید مراجعه کنید در بندهای زیرین متوجه یک جمله زیبا میشید که اینو قبلا هم جایی ذکر کردم ، اما راستش حوصله گشتنش رو نداشتم .
در اونجا سایت توافق می کنه که بعد از انجام مراحل توسط شما سایت متضمن دادن لپ تاپ به شما نیست ! و شما اینو باید قبول کنید . و سایت ادعا می کنه که به ازای هر 1 میلیون نفر یکنفر این لپ تاپ رو دریافت می کنه که حالا کی دیده این یکنفر رو خدا میدونه !
مشکل ما جهان سومی ها اینه که شرایط رو نخونده موافقت می کنیم .

موفق باشید

دوست عزیز مادلایلی رو ذکر کردیم حتی لینک شکایاتی رو به زبان اصلی در سایت گذاشتیم تا از کلاهبردار بودن این سایت مطمئن بشین ولی شما مثه اینکه نمیخاین باور کنین.
در پاسخ به اون سوالتونم که گفتین در قسمت قوانین سایت هم ذکر شده باید بگم که به نظرتون عادلانس که به ازای کار مداوم شما هیچ پورسانتی دریافت نکنین؟
پس اینا همش یه دسیسه ی بزرگه وبس تا از فعالیت شما سوء استفاده بشه.

ما گفتنی هارو با دلیل بیان میکنیم دیگه هرکی عمل نکنه به خودش مربوطه

pdnv پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام با عرض خسته نباشید ممنون از اینکه اطلاع رسانی کردید من این پست را امروز از وبلاگم پاک کردم

آفرین بر شما دوست عزیز.امیدوارم همیشه با تحقیقات کامل در سایت های کسب درآمد عضو بشین تا دچار مشکل نشین.
همچنین به شما عضویت در سایت نئوباکس رو حتما توصیه میکنم.مطمئنا با کار مداوم تو فقط همین یه سایت میتونین به درآمد مطلوب برسین
(جهت عضویت از بنر بالای سایت استفاده کنین)

H3 پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام
در پاسخ به یکی از دوستان گفتین که 19 تا سایت معتبر کسب درآمد وجود داره که فقط دوتاش با ایرانیا کار میکنن!
به نظر میرسه سایت neobux هم با ما ایرانیا مشکل داره. به این دلیل میگم که بعد از چند روز فعالیت بنده تو این سایت و رسیدن به مبلغ دو دلار وقتی میخواستم درخواست واریز بدم پیغام داد که اکانت پی پال کشور شما نمیتواند پول دریافت کند!
حساب پی پال من وریفای شده و از کشور مکزیک باز شده و تاحالا لیمیت نشده. فکر نمیکنم مشکل از پی پالم باشه. مشکل از همین ایرانی بودنه. درسته؟
به نظر باید از vpn استفاده کرد.

بنده قبلا هم در قسمت معرفیه حساب های اینترنتی هشدار داده بودم که یا قید پی پال رو بزنین و یا اگه باش کار میکنین بایستی حتما از vpn و نرم افزار های مربوطه استفاده کنین
پس مشکل از نئوباکس نیست بلکه از پی پال هست حالا هرجا که ساخته شده باشه.بنده حساب پی پالی داشتم که حتی بعد از وریفای بلاک شد و کلی پول از دست دادم.
ولی کلا توصیم به شما اینه که جهت اطمینان بیشتر با تمام سایتهای خارجی اینکار رو بکنین ودقیقا مشکل از همین ایرانی بودنه.

در مورد نئوباکس و گت پید تو مطمئن باشین واصلا به دلتون شک راه ندین

سروش سانچ سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.itclick.blogfa.com

می خواستم بدونم معنی این جمله توی ezlaptop چیه من 195 امتیاز گرفتم چی شد الان....؟
We will do the drawing at 1,000,000 and we are currently at 97634 amount. We will contact you if you win!

سلام

مهم نیست که چی میگه.مهم اینه که این حرف های یه کلاهبرداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد