کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

دانلود رایگان کتاب تجارت الکترونیکی

راستش امروز یه کتاب میخوندم در مورد تجارت الکترونیک و ازونجا که سایت ما هم زیر مجموعه ای از این نوع تجارته گفتم شاید بد نباشه شما دوستای عزیزمم  که همگی علاقمند به کسب درآمد از اینترنتید اونو بخونید

این کتاب در واقع در یه کلاس آموزش تجارت الکترونیک به دانشجویان به صورت جزوه ارائه شده که یکی از دوستای من اون کلاسو  رفته و بعد جزوشو کتاب کرده تا همه بهره ببرن


برخی از عناوین این کتاب عبارتند از:


*تجارت الکترونیک

*کسب و کار الکترونیک

*بازاریابی الکترونیکی

*بانکداری الکترونیکی

*کارت های هوشمند


و...


این کتابو میتونین از اینجا دانلود کنین



نظرات 3 + ارسال نظر
۱۲۳cj چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.123cj.blogfa.com

سلام اگه میخواین پولدار بشین به وبلاگ من سر بزنید من همه این سایتهای کسب درآمدی که تو وبلاگم گذاشتمو ازشون خودم پول گرفتم و میتونین به راحتی ازشون پول در بیاریدwww.123cj.blogfa.com

ممنون دوست عزیز پس از بررسی کارایی سایت های ذکر شده در سایتتون اونا رو در "بیا پول ببر" قرارمیدیم تا دیگر دوستان نیز استفاده کنن

عاشق آس و پاس جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.ashegheasopas.blogsky.com

سلام...چند مطلب رو باید بگم..اول اینکه شما که گفتی کلیکه ایران چند وقتیه داره تبلیغ می کنه و سر وبمسترها کلاه می ذاره باید بگم که اون کلیک ایرانه نه کلیکه ایران...ایرن شرکت جدید اومده و حداقل پرداختش ۵۰۰۰ تومنه...تازه من به هر چی شرکت این حداقل پرداختی رو داشته باشند اعتماد دارم...بعدش اینکه آدم باید اهل رسیک باشه ..اگه بخوای به هیچکی اعتماد نکنی که نمیشه که...تازه به فرض که پولت رو بخورن ۵۰۰۰ تومن که چیزی نیست...اما اون شرکت خارجیه که میگه باید پولت به یه میلیون برسه تا بهتون بدیم اون خیلی سوز داره اگه بهت ندن(که نمی دن)!!بعدش گفتی که به شرکت هایی که توی سایت ما معرفی میشه اعتماد کنید...محض اطلاع این اوکسینادز از هر ۱۰ کلیک فقط ۲ تا رو حساب می کنه...اینه شرکت قابل اعتماد شما؟؟مطلب دیگه هم در مرود شرکت آسمان کلیکه...این شرکت فکر نمی کنم هک شده باشه به نظرم در حال برنامه نوسی و تعویض سیستمش بوده که چند وقتی غایب بوده...به نظر من که خیلی شرکت حرفه ای هست فقط یه عیب بزرگی که داره اینه که از هر آی پی فقط یه بار قبول می کنه(برای همیشه!!)مطلب آخر هم برام خیلی جالبه که هر وقت توی گوگل کسب درآمد رو سرچ می کنم با سایت شما روبرو میشم!خب دیگه خیلی حرف زدم..فعلا بای!

تمامی مطالب این سایت از منابع موثق اتخاذ شده و در صورتی که شکی در آنها دارین میتونم منابع اونا رو در اختیارتون بزارم

نکته دیگه این که اکسین ادز تاکنون اولین و بهترین سیستم کلیکی بوده و وبمسترهای زیادی با اون کار میکنن

در مورد اون شرکتهای خارجی که فرمودین بنده فقط اونا رو برای نمونه آوردم و در ضمن در بالای اون قسمت با تیتر بزرگ به کلاه بردار بودن آن ها اشاره شده است(نمیدونم چطوری شما ندیدین)
و در حال حاضر تنها سایت نئو باکس رو تایید میکنیم

ناشناس شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام
کتاب خوبی گذاشتین
دانلودش کردم و ازش خوشم اومد.
تشکر فراوان
این سایتهایی که معرفی کردین برای کار کدوم قسمت هستن ؟

خواهش میکنم قابلی نداشت

بازاریابی،تبلیغ و جذب مشتری برای سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد